2013. július 16., kedd

Malacdagonya-torta


Sorban a következő születésnap a férjemé, aki a napokban lemalackázott (pedig a szülés óta már egy csomót fogytam), bosszúból kapott egy ilyen tortát. A kép egy időben a Facebook-on járt körbe-körbe, már akkor tudtam, hogy egyszer meg kell valósítanom.
Receptet azért nem írok, mert bármilyen tortából elkészíthető. Én kicsi, 16 cm-es formát használtam, ehhez 9 KitKatra volt szükség. Ha még egyszer elkészíteném (nem fogom, mert csak egyszer poén, különben is nagyon töményen csokis), akkor a csokibevonat helyett Nutellát kennék rá. A szalag mindenképpen szükséges, különben kidől a dézsa oldala ;-) a tészta most sima vizes piskóta volt három tojásból, amit kisülve három lapba vágtam, a vágott felületeket lekvárral megkentem, és tejszínhabbal töltöttem össze. A csokibevonat olvasztott étcsokiból és tejszínből áll, az arányokat nem tudom, mert ezen a ponton úgy hozta a helyzet, hogy egy kis ideig lekötött a fiúgyerek, és ott kellett hagynom a kecskét a káposztával a lánygyereket  a csokival, amit persze ezek után nem mértem le újból.
A marcipánmalac s.k. alkotás, bár ezen a férjem nagyon csodálkozott, valószínűleg soha nem gyurmázott, mert akkor tudná, hogy nem is olyan nagy szám.
Támadt még egy ötletem, de nem valószínű, hogy megvalósítom: marcipán malac-alkatrészek, füle-farka-körme, valamint marcipán zöldségek (répát lehet is kapni) sárga gyümölcszselébe dermesztve - így készül az édesszájúak kocsonyája :-D

2 megjegyzés:

Vali írta...

Ez nagyon jóóóóóóó!!!!!!!

Borcsa írta...

Köszi! :-)