2020. április 15., szerda

Csokis muffin

Húsvétvasárnap hajnalban jöttem rá, hogy az ünnepi menühöz talán nem ártana valami desszertet is összeütni, lehetőleg gyorsan. Muffin mellett döntöttem, mert az gyors és egy kis díszítéssel kellőképpen ünnepi is.

Csokis muffin

Hozzávalók:
15 dkg liszt
10 dkg cukor
1 tojás
1 tábla étcsoki
5 dkg olvasztott vaj
1 kis pohár joghurt
fél csomag sütőpor
esetleg kevés tej
Díszítés: ízlés szerint, nálam most tejszínhab és mini csokitojás került rá

Elkészítés:
A hozzávalókat összekeverjük, ha túl sűrű a tészta, egy kevés tejjel hígíthatjuk, de azért ne legyen folyós. A muffintepsi mélyedéseit papírkapszlikkal béleljük, ebbe kanalazzuk a tésztát. 180°C-on tűpróbáig sütjük.
Ízlés szerint díszíthetjük, pl. bevonhatjuk csokival is, én most vaníliás tejszínhabból nyomtam rá rózsákat, és mindegyikre egy mini csokitojást biggyesztettem.


Nincsenek megjegyzések: